Början

Detta är början på min blogg. Men tanken är inte att bloggen först och främst ska handla om mig, den ska handla om dig.

Nu menar jag inte ditt ytliga jag som du säkert redan vet allting om och kanske till och med skriver en egen blogg kring.

Jag menar ditt innersta jag, ditt inre ljus, ditt undermedvetna, ditt egobefriade väsen, din själ. Kärt barn har många namn.

Det handlar om den inre resan som vi alla vandrar tillsammans vare sig vi är medvetna om det eller inte. Den resa som är helt unik för varje person men som alltid slutar vid samma plats.

Jag hoppas kunna vägleda, eller åtminstone skina lite ljus på den mörka stig som vi alla vandrar genom livet.

All lycka som världen innehåller har uppkommit genom önskan av glädje för andra.
Allt lidande som världen innehåller har uppkommit genom önskan av glädje för sig själv.
Behövs det någon längre förklaring?

Kommentarer
Postat av: alsou

kommer följa detta

2009-07-30 @ 12:24:46
Postat av: M

weey!

2009-07-30 @ 12:26:28
URL: http://mmmica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0